piątek, 2 stycznia 2015

#16 Łukasz Piszczek

Heya!
Od kilku dni miałem przeczucia, że właśnie dziś, że właśnie 2. stycznia w skrzynce znajdę właśnie to..
Nie czekałem ani chwili dłużej kiedy zdobyłem adres, napisałem list na prywatny adres i poszło w świat.
Miałem obawy, że nie dojdzie, a tu prosze, wieko od skrzynki było otwarte, czyli cos musiało być!
Otwieram, patrzę, patrzę.. dość sztywna zawartość, a z tego słynie Borussia Dortmund.
A, że wysłałem do całego starego TRIO z Dortmundu i czekałem na to, to tylko jedna myśl mi się nasunęła: "To pewnie on.." I nie myliłem się! W środku było 5 kart z podpisami, w tym 3 z BVB i 2 moje zdjęcia.
Jedno z dedykacją.
OSTATNIE zdjęcie na wymianę.
_______________________________________________________________
AUTOGRAF: ŁUKASZ PISZCZEK
ZDOBYTE: LIST (prywatny adres)
WYSŁANE: list + 2 zdjęcia + koperta ze znaczkiem
CZEKAŁEM: 24 dni (9 grudnia-2styczeń)
________________________________________________________________




POWYŻSZE NA WYMIANĘ
ZAPCHANYCH :D
PoZdRaWiAm
/Kacper



6 komentarzy: