poniedziałek, 12 stycznia 2015

20. Dariusz "Tiger" Michalczewski

Heya! :)
         WoW !!! :) TO JUŻ 20 POST NA BLOGU !!! :)
Jestem podwójnie mega szczęśliwy, a zaraz Wam opowiem dlaczegosz to! ;)
Po ciężkim dniu w szkole, i zaczynającym się tygodniu wracałem ze szkoły i nie obeszło by się bez
zajrzenia do skrzynki! Otwieram skrzynkę, i nie myślałem, że cokolwiek tam zobaczę, bo myślałem,
i miałem przeczucia, że w środę coś będzie a nie dziś ! :D
Proszę bardzo! Aż 4 listy!!!!! Rekord na dzień dzisiejszy! :)
Poniżej Wam przedstawię pierwszą osobę, z tej czwórki. :)
--------------------
Bochaterem dzisiejszej notki jest Dariusz "Tiger" Michalczewski. Po prostu wstyd go nie znać ;)

Dariusz Michalczewski (ur. 5 maja 1968 w Gdańsku) – polski i niemiecki bokser, były mistrz świata zawodowców federacji WBOWBAIBF w kat. półciężkiej oraz WBO w kat. junior ciężkiej; mistrz Europy amatorów w kategorii półciężkiej. Michalczewski był niepokonanym bokserem przez 12 lat. Znany jest również pod przydomkiem Tiger (Tygrys).



__________________________________________________________________
AUTOGRAF:
Dariusz Michalczewski
WYSŁANE:
E-mail (podany na głównej stronie Pana Darka) z prośbą
ZDOBYTE:
Autograf
CZEKAŁEM:
7 dni (5 stycznia-12 stycznia)
_____________________________________________
POZDRAWIAM KACPER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz