czwartek, 22 stycznia 2015

31. Paweł Kryszałowicz




Heyaa ! :)
Przedstawiam Wam mój jeden z tych cenniejszych autografów, jest on bardzo ważny dla mnie, mianowicie jest on od 
Pawła Kryszałowicza! 
Jednego z najwybitniejszych polskich piłkarzy i napastników równocześnie. Niestety przed rokiem zakończył karierę w swoim rodzimym Gryfie Słupsk, ale przejął rolę kierownika drużyny. Jest on jednym z nielicznych niedocenianych Polaków.
Pisałem na adres prywatny, którego nie oddam i proszę mnie nie przekonywać. Wybaczcie, ale ja tych adresów nie wziąłem z kosmosu. Wszystkie są do znalezienia w internecie. Są wyjątki, np. adresy prywatne, które posiadam od zaprzyjaźnionych kolekcjonerów, prosili abym nie podawał. Uszanujcie to. Czekałem 14 dni.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wow! To zaszczyt odbierać takie słowa, od najlepszej kolekcjonerki z Polski! Dzięki Tyśka! :)

      Usuń