środa, 21 stycznia 2015

30. Per Mertesacker





Heya!
Jestem bardzo szczęśliwy, ponieważ ostatnio dotarł do mnie autograf Pera Mertesackera. Jest to niemiecki doświatczony piłkarz, obecnie grający w Arsenalu Londyn. Jest to klubowy kolega Wojtka Szczęsnego i... od dzisiaj Krystiana Bielika! Jestem dumny z niego! Nowy kanonier z Konina (moje miast) to.. ah! Wspaniałe uczucie, byle by go nie zmarnowali, bo to na prawdę wielki talent. Nie mam przeczuć, że wróci po np. 2 latach jak Furman do Legii.. ;) Ale! Wracając do autografu, jest on z adresu prywatnego piłkarza, którego nie podam, ale jestem skłonny się wymienić nim, proszę o poważne propozycje. Tak samo z autografem, również jeden na wymianę. Wysłałem list z prośbą, oraz kopertę zwrotną bez znaczka, choć czuję, że w najbliższym czasie taka opcja zostanie wyłączona, gdyż co raz więcej osób posiada ten adres, a przecież wysłanie niby małe koszty, ale jednak... Czekałem 10 dni.  A co u Was w skrzynkach? :)
POZDRAWIAM, KACPER

3 komentarze: