poniedziałek, 19 stycznia 2015

28. Mariusz Pudzianowski

SZTYWNY PLAKAT A4 Z AUTOGRAFEM + DEDYKACJA




Cześć,
chciałbym Wam zaprezentować autograf od Mariusza Pudzianowskiego. Jest On 5- krotnym mistrzem świata w podnoszeniu ciężarów, zawodnikiem MMA i powrzechnie znanym strongmanem.
Pisałem na adres prywatny, a wysłałem tylko kopertę zwrotną ze znaczkiem, ponieważ nie miałem chęci i pomysłu na list :c Po 10 dniach otrzymałem 3 autografy w dwa jeden z dedykacją, w tym jeden plakat :) Z racji tego, że mam aż 3, daję jeden na wymianę. Adresu nie podaję.
Pozdrawiam, Kacper :)

EDIT !!!
Nie mam już kart na wymianę.

3 komentarze:

  1. Gratulację ! Zapraszam do mnie na NN :)
    PS. Dodałam Cb do ulubionych liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :) Zapraszam do Mnie :)

    OdpowiedzUsuń