poniedziałek, 5 stycznia 2015

#17 Austriacki związek narciarski

Heeeeeeya!
Od kilku dni było dość pusto w skrzynce... :/ A no tak- przecież był weekend! :D
Tydzień się zaczyna, ostatnie dni wolnego :<< ale z drugiej strony się ciesze,
bo pracuje listonosz- co oznacza szansę na nowe autografy!
Tak jak dzisiaj, proszę, zaglądam sobie do skrzynki - co ja pacze?!
SKI AUSTRIA
SKIVERBAND
Noooo i tak ma być :3
Nie postanowiłem tracić ani sekundy dłużej! Otworzyłem tą kopertę w progu drzwi, nie mogłem
się doczekać.
W środku znajdowały się trzy kartki skoczków, oczywiście z autografami:

• Stefan Kraft

• Manuel Poppinger


• Manuel Fettner


Myślę, że każdy by się ucieszył na moim miejscu.
Najbardziej cieszy autograf od Stefana Krafta, bardziej przybliżając
do tego co ostatnio wyprawia w tym sezonie :) 3MAM za niego kciuki,
nie zapominając o polskich skoczkach :)
PS. Są to moje pierwsze autografy skoczków!
___________________________________________________________________
AUTOGRAF:
STEFAN KRAFT,
MANUEL POPPINGER,
MANUEL FETTNER
WYSŁANE:
list + koperta zwrotna (bez znaczka, i IRC!!!)
ZDOBYTE:
3 autografy austriackich skoczków
ADRES:
 Österreich Skiverband
Olympiastrasse 10
6020 Innsbruck
AUSTRIA
CZEKAŁEM:
!!! 12 dni !!!
(24 grudnia - 5 stycznia)
Zdziwiłem się, że tak szybko dostanę odpowiedź.
Byłem pod wrażeniem, że ÖSV spełnia prośby fanów i wysyła autografy. Należy im się za to wielki ukłon. ;)
________________________________________________________
POZDRAWIAM,

ZAPCHANYCH SKRZYNEK NA NOWY ROK!


2 komentarze:

  1. GGratuluję :) ja dostałem też jakiś czas temu tylko dostałem jeszcze od Morgensterna i nie jeden ale 2 od Krafta, dodatkowo dostałem plakat z podpisami wszystkich skoczków niestety nadruki. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń