piątek, 23 stycznia 2015

32. Piotr Żyła


HE HE HE HE HE HE HE HEYA ! :D
Rano zawitał u mnie listonosz, wrzucając do skrzynki autograf Piotrka Żyły :D Jest to przesympatyczny skoczek narciarski, który charakteryzuje się tym, że nie oddaje równych skoków :D
Pobił rekord Polski w najdłuższym skoku, który wyrównał Kamil Stoch.
Jest moim ulubionym polskim skoczkiem! :) 
Pisałem na adres pensjonatu jego rodziców, w odpowiedzi dostałem oryginalny autograf, karteczkę zachęcającą do odwiedzenia pensjonatu, oraz podziękowania za list, i wskazówka, że w pensjonacie można kupić czapki, szaliki i golfy ziomowe na wymiar. Wysłałem kopertę zwrotną, znaczek, oraz list. 
Czekałem 22 dni.

Wykorzystany adres:
Pensjonat Źródełko
ul. Źródlana 24 
43-450 Ustroń 

POZDRAWIAM I ŻYCZĘ SUKCESÓW ! ;)

1 komentarz:

  1. Gratuluję, u mnie Artur Boruc ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń