czwartek, 15 stycznia 2015

24. Austriacki związek narciarski (po raz II)

PLAKAT JEST WYMIARÓW A3. SKANOWANY DWA RAZY
Heeeeya!
Cześć. Ostatnio postanowiłem wysłać list w którym prosiłem o autografy kilku austriackich skoczków. Oczywiście pisałem na świetnie znany adres:

Osterreichischer Skiverband
Olympiastrasse 10
A-6010 Innsbruck
Austria

Czekałem tylko 6 dni i to był jedyny plus, gdyż po wzięciu listu do ręki wielkie rozczarowanie, ponieważ nie czułem tam żadnych kart. Moje obawy były słuszne, gdyż w kopercie był plakat z nadrukami. Z tego co widziałem, to nie tylko mnie to spotkało. Czyżby Austriacki związek przestał wysyłać oryginalne autografy? Oby nie! Na szczęście oprócz tego, w skrzynce znalazłem inne dwa podpisy oryginalne tym razem, również skoczków!:) Niebawem się pojawią! :)
POZDRAWIAM KACPER

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć w sumie na Twoim miejscu bym nie gratulował bo nie ma czego :/ :<<<
      Chociaż fajna ozdoba na szafce,plakat Lecha od 3 mies. wisiał, czas na zmianę :D

      Usuń