wtorek, 30 grudnia 2014

#15 Wiecznie młody Krzysztof Ibisz

Siemka,
dziś będzie jeden z ostatnich postów na tym blogu.
PRZEJDŹMY DO AUTOGRAFU.
Dzisiejszym bohaterem jest wiecznie młody i wiecznie piękny,
mój ulubiony prezenter i dziennikarz - Krzysztof IBISZ.
Wysłałem jedno zdjęcie, dostałem je podpisane z powrotem, ale Pan Krzysiu dołączył 
jeszcze jedno z czego się jeszcze bardziej cieszę :v
----------------------------------------------------------------------------------------------
Autograf: Krzysztof Ibisz
Wysłałem: list + jedno zdjęcie + koperta zwrotna ze znaczkiem
Zdobyte: list na adres

 Fanklub Krzysztofa Ibisza
 Urząd Pocztowy Warszawa 65
 ul. Filtrowa 62
 skr. poczt.nr 6
 02-800 Warszawa

       Czekałem: 26 dni (4 grudnia - 30 grudnia)
[uwagi: dedykacja]
------------------------------------------------------------------------------------
ZDJĘCIE DODANE PRZEZ PANA K. IBISZA

POZDRAWIAM,
KACPER :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz