piątek, 12 grudnia 2014

#3 Górnik Konin

Wow! 
Bardzo fajny dzień ;^
Tydzień temu, napisałem list (email'em) do klubu piłkarskiego z
mojego miasta. Mowa o Górniku Konin. (fb: Górnik Konin)
Są to jedni z moich ulubionych drużyn. Jednak czuje do nich pewny sentyment.
• Dostałem odpowiedź na mail kilka dni później. Ok. 6 dni.
Pani- z redakcji napisała,żebym podał nr tel.,aby się skontaktować.
Więc podałem .. itp. .. Zaprosiła mnie na trening "z okazji mikołajek".
Choć i tak to traktuję jako prezent urodzinowy, tyle że z wprzedzeniem kilku godzin 
Przywitałem się z trenerem i z chłopakami, traktowali mnie jak gościa 
• Dali mi oryginalną piłkę meczową Select'a choć nie będę nią grał 
Do tego proporczyk klubowy i meczową koszulkę klubową z podpisami.
Wspaniały prezent. Warto mieć takich dobrych ludzi u siebie w mieście 
Pozdrawiam 
-----------------------------
Autograf: Cały Górnik Konin
Oryginał: Oczywiście 
Zdobyty: Osobiście
• Bardzo serdeczni ludzie, polecam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz