sobota, 13 grudnia 2014

#9 Legia Warszawa

 Warszawska Legia ! 
Dziś wracam sobię z wycieczki, i mama do mnie: Coś z Warszawy przyszło..
a ja ..  Już wiedziałem o co chodzi 
Dobra! Pzechodze do rzeczy!
Wysłałem list, kopertę zwrotną ze znaczkiem, i 6 zdjęć zawodników.
Mimo iż wysłałem zdjęcia - podpisali się na klubowych. W sumie i tak lepiej 
Wcześniej nie podpisał się Lovrencsics, teraz Jodłowiec  Ale reszta tak.
-------------------------------------------------------
◘ Autograf: Krystian Bielik, Berg, Dusan Kuciak, Radović, Jakub Rzeźniczak
◘ Zdobyte:
listownie na adres:


Legia Warszawa S.A
ul. Łazienkowska 3
00-449 Warszawa
Czekałem: ok. 17 dni (25 listopada - 11 grudnia)
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ciekawostki: Prosiłem o Bielika z powodów następujących:
• 1. Jest z Konina (moje miasto, i grał w moim miejscowym klubie o którym wpis był kilkanascie dni temu)
• 2. Ok. 2 dni temu dołączył do Arsenalu Londyn. ^^
Idealnie trafiłem w czas, w którym jeszcze był w Legii.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Pozdrawiam  życzę udanych łowów


1 komentarz: