sobota, 13 grudnia 2014

#6 LECH POZNAŃ

#WOW
Wspaniała niespodzianka na początek grudnia 
8 grudnia (dziś) dostałem paczkę od Lecha!  
24 listopada napisałem i wysłałem długi ale na temat -list, do tego siedem wywołanych zdjęć zawodników wraz z kopertą zwrotną ze znaczkiem.
Mimo tego nie otrzymałem tych autografów w tej kopercie tylko w wielkiej z Lecha. 
Podpisu nie złożył Gergo Lovrenscics, ale reszta owszem. 
Do przesyłki dorzucili mi trzy miesięczniki gazetki "Heej LECH!"
Jedno z tych wydań jest jeszcze z 2010 roku ;D
------------------------------------------------------------
• Autografy: D. Kownacki, K. Hamalainen, S. Pawłowski, K. Linetty, H. Wołąkiewicz i Marcin Kamiński
• Oryginał: Tak
•Zdobyte: List:

Lech Poznań S.A.
ul. Bułgarska 17

60-320 Poznań
•Czekałem: 14 dni. (24 listopada - 8 grudnia)
Pozdrawiam gorąco  

 

koperta*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz