poniedziałek, 23 lutego 2015

44. Robin Van Persie



Witam!
Chciałbym Wam zaprezentować autograf Robina Van Persiego.
Robin to legenda Arsenalu Londyn, obecnie zawodnik Manchesteru United.
Nie przedłużając - wysłałem na adres ManUtd z dopiskiem "Mr. Robin Van Persie":
list, oraz kopertę zwrotną z adresem. Po 1,5 miesiąca autograf dotarł do mnie, niestety...
Poziom angielskiej poczty mnie zawiódł. Po raz pierwszy mi się takie coś zdarzyło.
Byłem zdziwiony tak długim czasem oczekiwania, aż w końcu - koperta dotarła rozcięta w połowie,
nie wspominając o wygnieceniach i pobrudzeniach. Cała przesyłka była włożona do foliowego woreczka z Anglii z napisem: "sincerely apologize" = serdecznie przepraszamy.
Tym sposobem mam dwa autografy, ponieważ na szczęście mam jeszcze jednego - z wymiany.

AUTOGRAF NA WYMIANĘ/SPRZEDAŻ

2 komentarze:

  1. Gratuluję ! :)
    Mi wszystko przyszło elegancko i czekałem niecałe 2 tygodnie :)
    autografymikiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń