sobota, 14 lutego 2015

41. Ryan Giggs



Heeeeeeya! :)
Właśnie do mojej kolecji dołącza kolejny zawodnik MU, tyle, że ta osoba, to nie tylko przeciętny... "zawodnik".
Przedstawiam Wam legendę: Manchesteru United, światowej i angielskiej ligi, piłkarza wszech czasów MU, 672-krotnego reprezentanta MU, zdobywcę 114 bramek dla Czerwonych Diabłów, tymczasowego trenera, a aktualnie asystenta menadżera. Nie wiem ile by mi zajęło pisanie jego osiągnięć więc zapraszam na Wikipedię ;) Proszę Państwa - RYAN GIGGS.

Była walijska legenda, ale wciąż żywa. Mój ulubiony środkowy pomocnik, trafia właśnie do kolekcji.
Posiadacze tego autografu na pewno wiedzą co sie czuje, gdy otwiera się kopertę, a w niej... ;))))
O dziwo nie było rzadnej pieczątki itd. tylko pomarańczowy kod. Jak to się stało, że doszło do mnie? ;:OOO

Dobra, ale przejdźmy do autografu. Wysłałem do niego piękny list, pustą kopertę z moim adresem oraz standardowo 2 zdjęcia, które po 12 dniach wróciły do mnie z oryginalnym podpisem podpisem.



Wykorzystany adres:

Mr. Ryan Giggs
Manchester United FC
Sir Matt Busby Way
M16 OQR Old Trafford
Manchester
UK 

4 komentarze: